- 11 April

Hejsan svejsan!! ;)

Jag sov ju somsagt hos Belma inatt och vi hade massa kul!
 Idag på morgonen vaknade vi ungefär halv 11 och
då satt vi på en film, White chicks, och Belma skrattade under ungefär under hela filmen!
Jag åkte sedan hem till mig vid 2 tror jag de var !

När jag kom hem fixade jag lite att äta
och begav mig sedan till min farmor och farfar och
fikade där!

Sen åkte jag hem och nu ikväll har jag städat mitt rum
och tonat håret! Dock bara skummtoning som förvinner efter
ett antal tvättar men lite kul med ny färg på håret!

Imorgon är de ju min födelsedag!
Hoppas då på en toppen dag med vänner och familj!

Ha nu en fortsatt bra kväll!

Kramar ♥





Fina fötter eller hur? Såklart de är ju mina. Haha nejdå!
Jag bjuder bara på en sån här sommar bild sen i sommras
då jag vill att solen snart ska titta fram! För vart är den egentligen??


Kommentarer
Postat av: Denise :)

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3

2012-04-12 @ 09:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0