- 12 April

Hallu :D ♥

Ja må hon leva, ja må hon leva..... hurra hurra hurra!
Den sången har jag hört ett antal gånger idag!
För idag är de ju min födelsedag!
Jag har fått massor av jätte fina saker och dagen har varit toppen!

Jag vaknade vid 7 av mammas och pappas fina stämma i "jag må hon leva"-sången.
Och därefter fick jag massa fina presenter! Bla. Rihannas parfym Reb'l Fleur, trippel tång, fotoram och
duschsaker  m.m

Sedan åkte dom till jobbet och Denise och Belma kom hem till
mig och jag fixade lite tacos och vi hade det mys!

Nu ikväll har jag tränat med laget, är helt slut nu efter!!
Vi sprang i köpingen, sprang uppför trappor och backar och sedan
när vi va som tröttast sprang vi "lilla" varvet på spåret!

Underbar dag, tack till alla fina uppvaktningar, alla sms och alla som gjorde min dag bäst!

Lägger förhoppningsvis upp lite bilder imorgon!

Massor av kramar ♥



Kommentarer
Postat av: denise :)

grattis grattis på din födelsedag ! <3

jagälskardig.

2012-04-12 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0