- 16 April

Hejsan! ♥

Har inte hunnit uppdatera bloggen med så mycket nyheter, men igår
var ju Denise snäll och gästbloggade!

Idag har dagen varit helt okej för att vara första skoldagen!
De va riktigt svårt att ta sig ur sängen på morgonen, man hade helst velat sova lite längre!
Skola dagen var rätt hyfsad också!

Nu ikväll har jag varit på utveklingssamtal. Gick rätt bra!

När jag sedan kom hem slängde jag på mig en ansiktsmask och
lyssnade på Melissa Horn!
Och på tal om henne så vet ni vad jag fick i födelsedags present????!!!
JO, två biljetter till Melissa Horn konserten på Öland i sommar!!!
Helt överlycklig är jag!!!

Men nu ska jag äta lite god frukt sallad!
Hörs imorgon!

Kramar ♥





Kommentarer
Postat av: Denise :)

Slänger bara in en kommentar ;)



Jätte fin blogg ! :) du skriver riktigt bra !! :)

Jag älskar dig <3

2012-04-16 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0