- 19 April

Tjenare, hejsan och tja! ♥

Hur är de med er då?
Jag känner mig iallafall på toppen humör :)
Vet inte varför men känner mig brar så glad!

Dagen idag har varit hur seeeeeeeg som helst!
Varje torsdag har vi massa tråkiga och jobbiga ämnen!
Vi slutar också vid halv 4 !

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och så!

Imorgon är det ju äntligen fredag!
Hur skönt är inte det??

Men nu ska jag hitta på något!
Ha en fortsatt bra torsdag!

Massor av kramar! ♥




Visst är vi söta??? Haha ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Monrou's vintage blogg

SV: okej, alltid gött det med :)

kanske va med min pojkvän, annars blir det la att slappa i varje fall



Vet du vilka second hand & retro butiker som finns i din stad? :)

Om du klickar dig in på min blogg och läser senaste inlägget så kan du läsa om två sidor som jag tipsar om, där alla second hand butiker i hela sverige är länkade!

Bra va? ;)

2012-04-19 @ 23:03:44
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0