- 20 april

Hejsan ! ;)

Sitter just nu här och tar det lugnt...
Belma och jag är somsagt klara med våran blogg så kolla, kolla , kolla !
http://tishi.blogg.se/

Idag har dagen varit rätt  bra!
Bara det att de regnade när vi skulle till skolan,
så vi fick gå med paraply ;)

Det har regnat nästan hela dagen idag, så det känns som höst :S
Jag vill ju ha sommar nu!!

jaja, vi slutade sen vid 10 över 1 och då
stack jag direkt till Belma!

Föressten vill jag tipsa om en ny serie på 4:an
Den började förra fredagen och jag fastnade redan då för den!
New girl heter den och går vid halv 10 !
Någon som såg det förra fredagen?
Om inte så tycker jag ni ska kolla in den, jag tyckte den var jätte bra!

Ni får ha en riktigt bra fredag kväll!

Kramar ♥



Den här bilden är tagan för nästan exakt ett år sedan!
och då var de så varmt att man kunde gå i t-shirt!!

Nu måste man nästan gå med vinterjacka usch !
Hoppas solen snart tittar fram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0