- 21 April

Hallåå ;D

Kom hem för en stund sen då Denise och jag har varit ute och sprungit!
Himmla skönt att rensa tankarna lite!

Idag har jag mest tagit det lugnt! Och de kände jag att jag behövde!
Fixat och trixat lite med mitt rum också!

Jag fick en fotoram som man kan sätta i många foton i när jag fyllde år!
Så jag har lagt in foton i den och satt upp den på min vägg!

Och så har jag köpt ett super sött hjärta och hängt upp på min vägg!
De bor en ängel i mitt rum, står de på den!

Annars mår jag rätt bra och ska nog snart slänga mig i soffan!

Puss & Kram !

Alva ♥



Såhär ser mitt rum ut nu! ♥



Kommentarer
Postat av: Denise :)

Ramen och hjärtade blev/var ju jätte fint :) <3

tack för springturen vi kör en ny tur idag då :D

Ha det bra !

Puss <3

2012-04-22 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0