- godnatt

Hej ! (:

Funderar på att fixa mig och sedan hoppa i sängen snart, är super trött!

Kollade föressten på top model all stars nu ikväll!
Jag brukar sitta klistrad vid tv:n när top model - säsongerna är ;)
Och nu har de börjat ett program där "gamla" deltagare som inte vann får en chans igen
att bli kända ;)

Dock missade jag vem som åkte ut !!
Någon som kollade på programet och vet de ???

hihi, jaja du ska jag nog fixa mig och sedan blir det nog sängen för min del!
( inte för att jag kommer somna ändån )
Jagkommer säkert ta fram FRIDA- tidningen och läsa lite skvaller ;)
Haha!

Godnatt alla trötta !

Kram ♥








Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kollade också på första avsnittet och det verkar som det kan bli en kul säsong! Gillar top model :)

Postat av: Monrou's vintage blogg

Hej, allt bra? :)

2012-04-18 @ 10:07:49
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0