- Ny design

Helluu :)

Tack (igen) emma för hjälp med bakgrunden till bloggen!
Tänkte att den skulle se lite "vår snygg" ut :)

Snart väntar jag på att Belma ska ringa sedan går vi ut
och går en sväng! Super mys !

Imorgon är de dock måndag, IGEN!
Tiden går super fort!!! Var de inte nyss måndag??
Men vi går ju somsagt bara 4 dagar i skolan då de är
långfredagen på fredag
och sedan påsklov!! Så himla skönt !

Har ni blivit lurade eller lurat någon idag då??
Jag har dock bara blivit lurad, typiskt mig !

Ha en fortsatt bra söndag kväll !
Puss o kram


Såhär såg mitt golv ut igår med smyckerna, de är bara hälften jag fick med på kort och
så ligger de massor i burkarna också!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0