- Träning

Hallåå ! :D

Nu har jag tittat i kemi boken ett tag och bestämmde mig för att
sluta ;) Jag bli så snurrig med allt!

Jaja, kanske blev jag lite smartare? (eller inte alls..)

Snart så ska jag packa väskan och vid halv 7 drar jag till
träningen! Åh vad jag har längtat efter att få träna!
Hoppas bara inte foten ställer till de! Men de får den inte göra!!!


Snart är de ju påsk!! :)

Får se om de dyker upp någon snäll liten påskhare !
hahah, och när där är påsk vet man att jag snart fyller år!!
Bara om en liten vecka och 2 dagar :D

Jag har alltid gillat födelsedagar och jag är som ett litet barn när de gäller de! Jag kan
inte somna dagen innan och så ligger jag och lyssnar efter mammas o pappas smygande fötter
 innan dom kommer
in och sjunger för mig ! :D

Men jag är ju som jag är! :D

Nu ska jag hitta på något! Ha de bäst!! :D
Massor av kramar !♥

F97/98/99



Laget ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0